ADVICE AND NEWS

IZBERITE DOBER POSLOVNI PROSTOR S PREPROSTO OSNOVNOŠOLSKO METODO

22.01.2020
Skozi zahtevno nalogo iskanja poslovnega prostora v centru Ljubljane, smo prišli do zanimive ugotovitve, da ni vsak poslovni prostor, ki se zdi dober zares dober in da dober poslovni prostor lahko najdeš s preprosto osnovno šolsko metodo.

Človek bi mislil, da vsak poslovni prostor v Centru Ljubljane je na dobri lokaciji, a temu ni tako. Kot osebni agent najemnika zelo specifične nepremičnine smo prišli smo do potencialnega prostora, ki smo ga našli za najemnike, in moder izkušen moški, lastnik franšize, je rekel: »Ta prostor nima naravnega pretoka.« 

Kako to? Saj je šlo za "dobro" lokacijo, po vseh logičnih kriterijih.  Ozadje smo raziskali z arhitektko. Pogovor je vodil do poglobljenega razumevanja, da naravni pretok je Fengshui koncept. Ta ista oseba mi je na kratko razložila: »Poglej tukaj, v Parku Zvezda, eno je tlakovan potka, tista »kozja stezica« pa je naravni pretok.« Pri tem parku se vidi, da oseba, ki ga je planirala, ni vzela v obzir potreb in navad ljudi, kateremu bi park/ nepremičnina morala služiti.« Po Fengshui -u pa je dobrobit zgolj tam, kje je naravni pretok (energije)! In če kje je pri poslovnih prostorih pomembno, da mimo njega vodijo »naravne« poti množic.

Torej ugotovili smo, da želimo naravni pretok pri poslovnem prostoru in ne zgolj lokacij, ki so samooklicane za »dobre«. Da želimo prostor na ZARES DOBRI LOKACIJI! Sicer je pri poslovnem prostoru zagotovo pomembna tudi vsebina in koncept ter okolje, sosedje, potrebe podjetja... Ampak, da sveža ideja, podjetje zaživi je res pomembno tudi to, da mimo hodijo množice, da poslovni prostor ima naraven pretok.

Naraven pretok ni stvar občutka, je stvar merjenja. Kajti nekatere ulice so ožje, druge širše in nas hitro lahko zavede občutek, katere ulice so zares obljudene in katere ne.

Ampak kako meriti naraven pretok? Kako za vraga pogledati ulico in vedeti, da ni naravnega pretoka, če res nisi mož v poznih letih z ogromno življenjskih in poslovnih izkušenj? Preprosto! Metodo že poznate! Naučili ste se je v osnovni šoli!

Ste eden tistih, ki reče: »Kaj mi bo Pitagorov izrek v življenju? V šoli nas niso naučili nič koristnega!« To ne drži! V šoli smo se naučili veliko koristnega! Samo so nam pozabili povedati kako nam to v življenju lahko služi. Morda tudi oni niso zares vedeli kako. :) Naravni pretok poslovnega prostora lahko preverite s preprosto osnovnošolsko metodo, ki jo vsi poznamo pod terminom »Štetje prometa« in ni hudič, da tega v osnovni šoli niste počeli!

Postavite se pred vaš potencialni poslovni prostor v treh različnih terminih (dopoldne, popoldne in čez vikend) in eno uro beležite v razpredelnico koliko ljudi in kak profil ljudi gre mimo vašega poslovnega prostora (upokojenci, turisti, mamice z vozički)… Izvedeli boste ali ima poslovni prostor naravni pretok in ali gre mimo ustrezen profil ljudi, ki so vaša ciljna populacija.

 

V kolikor potrebujete pomoč pri izbiri odličnega poslovnega prostora ali pri merjenju pretoka vašega poslovnega prostora, smo vam z veseljem na voljo. 

AVTOR: Maja Piljić