Nasveti in novice

UREDITE SVOJE NEPREMIČNINE PRED PRODAJO

27.09.2023

Velikokrat smo pisali o tem. Pa na terenu opazimo, da še vedno veliko, veliko premalo. Zato bomo ponovno pozornost namenili eni osnovni, a tako pomembni temi: Pripravite nepremičnine na prodajo.

Let's go back to the basics.

 

LJUDJE KUPUJEJO DOMOVE

 

Ljudje kupujejo domove in… NE projekte (z izjemo investicijskih kupcev, ki kupujejo projekte in vam bodo od cene odšteli vsoto dejavnosti, ki jih niste opravili pred prodajo+; košnja, urejanje zarasle parcele, beljenje…; ter k temu prišteli še vsoto svojega dragocenega časa ter vam ceno dobro oklestili in tega si ne želite-ZATO UREDITE SVOJO NEPREMIČNINO PRED PRODAJO!). In ko ljudje kupujejo domove, projekte ali poslovne prostore, jih izbirajo s srcem…skozi oči oziroma kar vse čute. Pomembno je kaj vidijo, tudi kaj začutijo, kaj slišijo… ter kaj doživijo na ogledu.

 

KAJ VIDIJO?

Zagotovo je najbolj pomembno, da ne zatečejo zanemarjeno stanje nepremičnine. Vemo, da terja čas in trud, ampak nepremičnino je potrebno pred prodajo urediti. Kako bi se vi počutili, če bi trgovci na svoje trgovske police postavili umazane kozarce ter krožnike? Ali bi kupili takšne kozarce, čeprav bi vedeli, da so uporabni? Ne bi! Zato takšne logike ne izbirajte pri prodaji rabljene nepremičnine. Tudi če je nepremičnina rabljena, jo morate dostojno »postaviti na police«!

 

KAJ DOŽIVIJO?

Najmanjši problem je, če ljudje na ogledu doživijo življenje. Stanje ko je nepremičnina polna otrok, živali in vse stvari niso na svojem mestu ter v lekarniškem stanju. To ni problem!

 

Problematično je, če ljudje ob ogledu doživijo odsotnost življenja! Pomanjkanje skrbi za nepremičnino, nakopičene stvari, vonj vlage ali celo pogled na stanovanje polno ortopedskih pripomočkov, ki jih je vaša teta uporabljala preden je umrla in vam zapustila stanovanje, ki ga zdaj brez najmanjšega truda, da bi tudi to umaknili, prodajate.

 

KAJ VONJAJO?

Vsak od nas se je že kdaj sprehajal po mestu in čeprav niste nameravali jesti, ste končali v majhni ulični restavraciji iz katere je prekleto dobro dišalo na ulico? Se spomnite tistih par kostanjev, ki jih vsako sezono plačamo 5 eurov in bomo kmalu ponovno, samo zato ker tako lepo zadišijo? Temu se reče aroma marketing. Pomembno je, da to kar ponujate dobro diši! Najmanj zaželen vonj pri prodaji nepremičnin je zatohlost, ki je posledica vlage ter plesni. Temu pa se izognete s temeljitim zračenjem ter sušenjem nepremičnine.

 

KAJ SLIŠIJO?

Velikokrat oglednike zmoti zvok železniške proge, ampak to sploh ni problematično. Saj gre za tako imenovani beli šum, ki se ga naše telo hitro navadi. Bolj trdovratno je zvonjenje cerkvenih zvonov, da se navadite na njih boste potrebovali veliko več časa.  Zagotovo je lahko cel kup planiranih in ne planiranih zvokov, ki jih ogledniki lahko slišijo na ogledu, fajn pa je ostraniti tiste, ki  so moteči.

 

MANJKAJOČA ČUTILA

Čutila, ki so pri ogledih manj aktivna oziroma prisotna v nekoliko spremenjeni obliki sta čutilo za okus in tip. Čeprav sta jezik in koža manj aktivna pri tej dejavnosti, je vseeno pomembno, da okus nepremičnine sede ogledniku.

 

Zapišite nam na naših družbenih omrežjih ali vam je bila tema koristna ter zanimiva in v kolikor vam je bila, vam bomo pripravili »napredno« vsebino, v kateri bo naša direktorica podala napotke za pripravo nepremičnine za prodajo skozi energetski vidik, ki ga je spoznala v Feng Shui Institutu in muzeju v Beogradu. Za več osnovnih napotkov pa pobrskajte po naši spletni strani www.stanart.si

 

 

FOTO: Photo by Sonder Stories